Gorenje představuje slogan, který mluví jazykem svých zákazníků

Značka domácích spotřebičů Gorenje slaví letos své 75. výročí a k významnému jubileu si nadělila dárek v podobě regionálního sloganu. Od letošního podzimu se proto zákazníci v České republice budou setkávat s novou podobou sloganu „Život jednoduše“, na Slovensku pak se zněním „Život jednoducho“.

Gorenje tím potvrzuje svou dlouhodobou filozofii – zjednodušit každodenní život zákazníkům a nabídnout jim moderní technologie, které lidem umožňují věnovat více času rodině, přátelům, zálibám či odpočinku. „Z našich průzkumů vyplynulo, že zákazníci v Česku i na Slovensku mnohem lépe reagují na slogan v rodném jazyce. Přiblížit se zákazníkům i v komunikaci bylo proto logickým krokem. Jsme rádi, že můžeme nabídnout claim, který je srozumitelný, přirozený a vystihuje naši značku,“ říká Regina Netolická, marketingová ředitelka Gorenje real. s r. o. CZ/SK.

Českou verzi sloganu „Život jednoduše“ namluvila herečka Tereza Bebarová, známá z kulinářské reality show Peče celá země a z pořadu Buchty po ránu. Slovenské verzi „Život jednoducho“ pak propůjčila svůj hlas herečka Mariana Čížková. Nový slogan se objeví ve všech marketingových materiálech, kampaních i vizuální identitě značky.

Technologie, které usnadňují život

Už 75 let vyvíjí Gorenje spotřebiče, které pomáhají lidem žít jednodušeji. Nejde jen o design a spolehlivost, ale také o inovace, které usnadňují každodenní činnosti v domácnosti. O jaké nejnovější technologie a aplikace se jedná především?

  • SteamTech
    Pára na konci pracího programu redukuje pomačkání oblečení, pachy i bakterie. Prádlo z automatických praček s technologií SteamTech je proto čistší, měkčí a není nutné používat aviváž.
  • NatureDry
    Patentovaná technologie sušení s nízkou teplotou (pod 40 °C) chrání v sušičce na prádlo i ty nejjemnější tkaniny, jako je vlna nebo sportovní oblečení.
  • BigSpace
    Trouby s objemem až 70 litrů zvládnou připravit více jídel najednou. Perfektní volba pro velké rodinné hostiny.
  • AdaptTech
    Chytrý systém v ledničce sleduje, kdy ji nejčastěji otevíráte, a podle toho reguluje teplotu. Potraviny zůstávají déle čerstvé a spotřeba energie je nižší.
  • AirFry
    Vychutnejte si lahodné smažené pokrmy bez tuku. Technologie horkého vzduchu u vestavných trub Gorenje vám zajistí křupavou a zlatavou kůrku – zdravěji a jednodušeji!
  • SmartDosing
    Gel do myčky nádobí se díky této technologii dávkuje automaticky. Stačí ho doplnit jednou za 20 cyklů. Uspoříte čas, energii i mycí prostředek.
  • StableHeat
    Inovativní technologie indukčních varných desek zajišťuje rovnoměrné a stabilní rozložení tepla. Díky tomu dosáhnete skvělých výsledků při vaření i pečení bez kolísání teploty.
  • ConnectLife 

Díky této aplikaci můžete své spotřebiče ovládat prakticky odkudkoliv. Přes ConnectLife si v mobilu pohodlně nastavíte program mytí nebo praní a následně sledujete aktuální fázi procesu. Aplikace vás upozorní na dokončení zvoleného programu, informuje vás o docházejícím prostředku, nebo se od ní dozvíte o výpadku proudu či jiné poruše, která váš spotřebič při práci nečekaně zastaví. 

Malé, ale milé a tolik potřebné

Kromě inovací ukrytých v jednotlivých spotřebičích vám ovšem Gorenje zjednoduší život i svými jedinečnými menšími spotřebiči. Mnohé z nich platí přímo za designové kousky, které se stanou dokonalou ozdobou vaší kuchyně. Značka vás potěší spotřebiči usnadňujícími vaření a pečenípřípravu pokrmů od A do Z i celkovou péči o domácnost

Více informací se dozvíte na cz.gorenje.com.

O značce společnosti:

Značka Gorenje byla založena v roce 1950 ve Slovinsku a patří mezi přední výrobce domácích spotřebičů v Evropě. Její filozofie stojí na spojení moderní technologie, designu a praktičnosti. Díky inovacím, jako jsou SteamTech, NatureDry či AdaptTech, pomáhá Gorenje již 75 let svým zákazníkům žít jednodušeji. Značka je navíc dlouhodobě aktivní i mimo svět domácích spotřebičů – podporuje běžecké závody, házenou a další sportovní i komunitní aktivity. Gorenje tak není jen součástí domácnosti, ale i každodenního života svých zákazníků.