Obchod, marketing

InfraHex byl vybrán do NATO DIANA 2026 Challenge Programme

Česká společnost InfraHex byla vybrána do NATO DIANA Programme 2026 jako jedna ze 150 firem z celé Aliance. Výběr proběhl v rámci rekordního ročníku, ve kterém DIANA obdržela 3680 přihlášek od firem z členských států NATO. InfraHex uspěl ve výzvě Operations in Extreme Environments, která podporuje technologie umožňující bezpečnější a efektivnější působení jednotek v extrémních klimatických a taktických podmínkách.

[…]

Obchod, marketing

Vítězné prodejny zářijového kola Visa Czech Top Shop

Zářijové kolo soutěže Visa Czech Top Shop přineslo trojici odlišných, ale inspirativních prodejen. Odborní inspektoři ocenili spojení tradice, moderního designu a profesionálního přístupu k zákazníkům. Nejlépe si vedla pražská Havlíkova apotéka, následovaná prodejnou Worldbox v Karlových Varech a brněnskými Cyklospecialitami.

[…]

Obchod, marketing

Chytrý Honza prošel rebrandingem. Mění název na EFEKTA Brokerpool

Společnost Chytrý Honza vstupuje do nové etapy svého vývoje pod názvem EFEKTA Brokerpool. Změna názvu je součástí širší strategie investiční skupiny DRFG. Jejím cílem je sjednocování značek, další posilování pozice na finančním trhu a vytvoření moderní identity, která lépe odpovídá současnému směřování společnosti i potřebám jejích partnerů.

[…]

Obchod, marketing

Požár v Nehvizdech firmu COMPASS CZ nezastavil. Provoz brzy obnoví.

Ve firmě COMPASS CZ s.r.o., významném dodavateli autodoplňků, nářadí a outdoorového vybavení, došlo nedávno k požáru ve skladovém areálu. Událost zasáhla část skladových zásob, nicméně vedení společnosti ujišťuje své partnery i zákazníky, že následky incidentu se podařilo omezit.

[…]