Článek

Společnost Hisense oznámila nejlepší nabídky pro chytré domácnosti v rámci kampaně „ODEMKNĚTE NA ČERNÝ PÁTEK”

Společnost Hisense, přední světová značka v oblasti spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, svou kampaní „Odemkněte na černý pátek” zdvojnásobuje tento černý pátek snahu o automatizaci vašeho života z lepšího na chytřejší. Vzhledem k tomu, že se technologie plynule začleňují do každodenního života, nabízejí spotřebiče Hisense s umělou inteligencí personalizovaný komfort a pohodlí. Připravte se přijmout vřele budoucnost domácího bydlení! Buďte o krok napřed a vybavte svůj domov, Hisense má vše, a to za bezkonkurenční cenu! […]

Článek

Opella v regionu CEE získala certifikát B Corp jako uznání za pozitivní environmentální a sociální dopad

Opella, obchodní jednotka společnosti Sanofi zaměřená na péči o zdraví spotřebitelů, oznamuje, že její oblast střední a východní Evropy (Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Česko, Slovensko, Ukrajina) získala certifikát B Corp. Ten jí byl udělen na základě striktního hodnocení, které potvrzuje, že společnost Opella má ve střední a východní Evropě skutečně pozitivní dopad na společnost a životní prostředí. […]