Článek

V Česku chybí podpora drobných vlastníků lesa: dobrovolné spolky by pomohly chránit lesy jako “rodinné stříbro”

Lesy pokrývají třetinu území České republiky. Z celkové plochy lesů v ČR patří 46 % nestátním vlastníkům, přičemž téměř 300 tisíc vlastníků vlastní les od výměry několika arů do 50 hektarů. Tyto tzv. drobné lesní majetky zaujímají plochu 385 tisíc hektarů. Převážná část vlastníků svůj les zdědila po předcích, často však nemá potřebné znalosti, techniku a možnosti pro jeho efektivní správu. Novela lesního zákona, která má české lesnictví přiblížit evropským standardům, zatím přehlíží zásadní potřebu státní podpory sdružování malých vlastníků. V zemích jako například Rakousko a Německo se službové spolky osvědčily jako cesta k nižším nákladům a udržitelné správě lesa. Sdružení vlastníků obecních, soukromých a církevních lesů v ČR (SVOL) proto vyzývá k úpravám novely, které by umožnily chránit české lesy jako „rodinné stříbro“.

[…]

Článek

Sbírka Srdce dětem pro vážně nemocné děti pokračuje

Ve všech obchodech společnosti Lidl probíhala čtrnáct dnů pro rodiny s nemocnými dětmi sbírka Srdce dětem. Všechny rodiny, kterým o.p.s. Život dětem z této sbírky pomáhá, od začátku sbírky sledovaly, jak se velká srdce ve výlohách v celé republice plnila těmi malými. I rodiče s nemocnými dětmi přicházeli, kupovali srdíčka a společně je do velkých srdcí lepili. Všem laskavým zákazníkům i obětavým zaměstnancům patří velké poděkování za podporu, které si všichni nesmírně váží. Každé nalepené srdíčko pomůže dětem, které prostě neměly štěstí.

[…]

Článek

ChicDeal vstupuje na český a slovenský trh

S velkým potěšením oznamujeme vstup společnosti ChicDeal na český trh. ChicDeal, v zahraničí známá jako Numero Uno, se specializuje na prodej outletového zboží od renomované španělské společnosti s globálním dosahem, která je proslulá svými trendy kolekcemi a kvalitní módou. Tyto kolekce jsou oblíbené u zákazníků po celém světě a představují jedny z nejžádanějších produktů v oblasti módy.

[…]

Článek

TRAILER K FILMU GLADIÁTOR II MÁ NEJVĚTŠÍ REKLAMNÍ KAMPAŇ V HISTORII

V pondělí 18. listopadu uvede společnost Paramount v rámci největší reklamní kampaně v masmédiích finální trailer k filmu GLADIÁTOR II v délce šedesáti vteřin. Historicky největší kampaň zacílí na 300 milionů diváků po celém světě a bude se vysílat na kabelových, digitálních a zvukových platformách.

[…]

Článek

STILL pokračuje ve strategii posilování značky. Novým členem vedení je Florian Heydenreich

Florian Heydenreich vstoupil do představenstva hamburské společnosti STILL, která se specializuje na intralogistiku. Jako člen čtyřčlenného vedení bude odpovídat za strategické a operativní řízení značky v zemích EMEA a její další rozvoj s důrazem na chytrá řešení a maximální zaměření na zákazníka. Heydenreich funkci převzal od Christopha Lautraye, který bude managementu nadále k dispozici jako konzultant.

[…]